پرسش‌هاي متداول

در اين قسمت پرسش‌هايي كه به طور معمول توسط مراجعه كنندگان سايت مطرح مي‌شوند، مشاهده مي‌كنيد. با كليك بر روي هر پرسش، پاسخ آن را مشاهده خواهيد نمود.

اگر در مورد اين سايت و خدمات آن پرسشي داريد كه آن را در اين قسمت مشاهده نمي‌كنيد، آن را توسط پست الكترونيكي با ما در ميان بگذاريد تا پاسخ آن را براي شما ارسال كنيم. در صورت عمومي بودن پرسش، آن را در همين قسمت براي ساير مراجعه كنندگان نيز مطرح خواهيم كرد.

آيا اين سايت به شركت نوكيا وابسته است يا خير؟

عضو شدن در سايت نوكيا چه مزايايي براي مشتريان دارد؟

من در اين سايت عضو شده‌ام. چگونه مي‌توانم از مزاياي مشتركان سايت استفاده كنم.

آيا مشترياني كه زمان گارانتي محصولات آنان منقضي شده‌است، نيز مي‌توانند از مزاياي مشتركان سايت استفاده كنند؟

من گوشي خود را از كشور ديگري خريداري كرده‌ام. آيا مي‌توانم در اين سايت عضو شوم و از مزاياي مشتركان سايت برخوردار گردم؟

من قبلا در سايت ثبت نام كرده‌ام، ولي حالا كه براي ورود به سيستم كد ملي و رمز ورود خود را وارد مي‌كنم، با پيام «كد ملي يا رمز ورود نادرست است» مواجه مي‌شوم. چه كار بايد بكنم؟

من رمز ورود خود را فراموش كرده‌ام. براي ورود به سيستم چه كاري مي‌توانم انجام دهم؟

آيا هر كسي كد ملي مرا بداند مي‌تواند باعث شود كه رمز ورود من تغيير كند؟ آيا اين مسئله موجب از بين رفتن امنيت اطلاعات من نمي‌شود؟

من قبلا در اين سايت عضو شده‌ام. اكنون نيز محصول جديدي از نوكيا خريداري كرده‌ام. چگونه مي‌توانم گوشي جديد خود را در سايت ثبت كنم؟

چرا بعد از وارد كردن اطلاعات خود بايد مدتي صبر كنم تا بتوانم به سايت وارد شوم؟

شماره‌ي IMEI چيست؟ چگونه مي‌توانم شماره‌ي IMEI مربوط به گوشي خود را پيدا كنم؟

من قبلا كارت اطلاعات مصرف كننده‌ي مربوط به گوشي خود را ارسال كرده‌ام ولي تا كنون پيامي براي من ارسال نشده‌است. براي عضويت در سايت بايد چه كار كنم؟

من محصولي از نوكيا را خريداري كرده‌ام. آيا لازم است كه حتما اطلاعات خود را هم به صورت پستي ارسال كنم و هم در سايت وارد كنم؟

من در سايت ثبت نام كرده‌ام. آيا لازم است كه به طور مرتب به سايت سر بزنم؟

بعضي از اطلاعات من در سايت به طور اشتباه درج شده‌است. چگونه مي‌توانم اين اطلاعات را اصلاح كنم؟