اگر از محصولات نوكيا خريداري نموده‌ايد، براي بهره گيري بهتر و مطلوب‌تر از پشتيباني مشتريان شركت نوكيا در ايران و عضويت در كلوب خدمات نوكيا مي‌توانيد به يكي از روش‌هاي زير عمل كنيد:

پركردن و ارسال كارت گارانتي

همراه محصول نوكياي خريداري شده يك كارت اطلاعات مصرف كننده قرار گرفته‌است.

شما مي‌توانيد با پر كردن كارت گارانتي و ارسال آن به نشاني درج شده در كارت، در فهرست رسمي مشتريان نوكيا در ايران قرار گيريد.

پر كردن فرم مشخصات در سايت

راه حل بهتر و سريع‌تر آن است كه مشخصات خود را در فرم موجود در همين سايت وارد كنيد و از همين امروز در فهرست مشتريان ثبت شده‌ي نوكيا در ايران قرار گيريد.

پيگيري مشخصات مشتريان ثبت شده

اگر قبلا مشخصات خود را در سايت نوكيا وارد كرده‌ايد يا كارت گارانتي خود را از طريق پست براي ما ارسال كرده‌ايد، مي‌توانيد با وارد كردن شماره‌ي سريال گوشي (IMEI) وضعيت خود را پيگيري نماييد:

شماره‌ي IMEI:

براي فهميدن شماره‌ي IMEI مربوط به گوشي خود كد را روي گوشي خود شماره‌گيري كنيد.

ثبت گوشي جديد

ورود اعضا